Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Kirsten
|
Geplaatst: Wo 30 Jul 2008 21:40 Onderwerp: Celtic Party |
|
|
H� Tal,
Tof verhaal en inderdaad ik vond het ��n van de betere feesten, met veel ambiance, leuke spellekes een prachtige irisch pub waar we aan de toog konden hangen. Wat moeten we meer hebben???
Als dat elk jaar beter wordt dan zitten we volgend jaar in de zwitserse of oostenrijkse bergen? In een goddelijke houten barak met een kudde schapen om ons heen en rond een echt stoveke met nen halve liter bier in de pollen. Een heeeeeeeeeel veeel Heidi's |
|
Naar boven |
|
 |
Chantal
|
Geplaatst: Di 05 Aug 2008 19:59 Onderwerp: |
|
|
Dag Kitty
Voor mij stond de Cara�bische-avond jarenlang op nummer 1
Wel ... voortaan neemt de Celtic Party die plaats in : het verrassingseffect; de muzikanten, de schitterende avondgloed, de relaxe sfeer, de knappe mannen (�n vrouwen) , het zalige eten �n drinken, het prachtige decor + den toffe ambiance tot in de late uurtjes, maakten het voor mij tot nu h�t beste clubfeest ooit
Cheers
Tal |
|
Naar boven |
|
 |
karla
|
Geplaatst: Wo 06 Aug 2008 8:51 Onderwerp: |
|
|
Hey Tal,
met een beetje retard omdat het van het verre Ierland moest komen ...
Leuk artikel meid
't is alsof ik het terug beleefde ... gerokte mannen, rooie haren, .. lekkere Gordons, stevige schapenmaag ....live muziek een echt Keltisch dorpsfeest zonder weerga .. inderdaad het beste themafeestje tot nu toe.
Greets,
Kaai |
|
Naar boven |
|
 |
Chantal
|
Geplaatst: Wo 06 Aug 2008 21:31 Onderwerp: |
|
|
merci kaaike
nu nog h������������������������l v��l geduld uitoefenen , in afwachting van de film .....
als we den hans mogen geloven (en dat doen we uiteraard) zal het maar een KORTFILM worden, aangezien er maar 30% gelukt is ..... maar beter kort en krachtig dan niksmendalle
doei
tallie |
|
Naar boven |
|
 |
|